Riigihange ,,Märjamaa valla teede suvise teehoiu omanikujärelevalve 01.04.-31.10.2016“

Lugupeetud pakkuja!

Märjamaa Vallavalitsus kutsub Teid esitama pakkumust riigihankele „Märjamaa valla teede suvise teehoiu omanikujärelevalve 01.04.-31.10.2016".

 

1. Omanikujärelevalve teenuse sisu

1.1 Riigihanke eesmärk on leida teenuse osutaja Märjamaa valla teede suvise teehoiutööde omanikujärelevalve teenusele. Märjamaa valla teede suvine teehoid koosneb kahest osast: Märjamaa valla katteta teede teehoid ja Märjamaa valla kattega teede teehoid. Suvine teehoid hõlmab tee korrashoidu ning tellija poolt ühikhindade alusel vajadusel tellitavaid remonditöid ( s.t tee osa asendamist samaväärsega).  

Pakkuja osutatav omanikujärelevalve teenus peab sisaldama pädeva(te) ja vastavaid tegevuslubasid omavate ning kogemustega järelevalvespetsialisti(de) aktiivset osalemist Märjamaa valla suvise teede korrashoiuprotsessis ja piisavat kohalviibimist tellitavate remonditööde teostamise objektidel. Omanikujärelevalve teenus sisaldab ka teehoiutööde kirjelduste koostamist ja tee-ehitusprojektide ekspertiiside tegemist.    

1.2 Avatud menetlusega hankega  "Märjamaa valla teede suvine teehoid aprill 2016 kuni oktoober 2019" (riigihangete registri viitenumber 168956) saab tutvuda Riigihangete Registris: https://riigihanked.riik.ee/register/hange/168956   

1.3 Hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks tuleb teostada kõik kehtivatest õigusaktidest  tulenevad ja vajalikud omanikujärelevalve tööd ning toimingud, et suvine teede korrashoiuprotsessis saaks tehtud vastavalt kehtivatele nõuetele, -normidele ja -standardtitele parimal viisil.

 

2. Pakkuja kõrvaldamise alused, kvalifitseerimise tingimused ja esitatavate dokumentide loetelu

2.1. Pakkujal esitada pakkuja asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri tõend maksuvõlgade puudumise kohta hankemenetluse alustamise päeva seisuga (11.03.2016).

2.2. Hankija kontrollib Eestis asuva pakkuja riiklike maksude kohustuste täitmist Maksu- ja Tolliametile tehtava elektroonilise päringu teel.

2.3. Pakkuja peab omama hankelepingu esemeks oleva teenuse kogemust piisavalt, et hankija hinnangul oleks pakkuja suuteline tagama hankelepingu nõuetekohase täitmise. Hankija hindab pakkuja kogemust tema poolt varem alates aastast 2013 teostatud teede korrashoiu ja (teede ehituslike) analoogsete objektide põhjal. Pakkujal esitada teostatud tööde loetelu pakkuja valikul koos andmetega teostamise aja, koha, maksumuse, teenuse koosseisu ja tellija kohta (vorm lisa 1) kusjuures kõik eelnimetatud teenused peavad olema osutatud nõuetekohaselt ning pakkuja peab seda kirjalikult kinnitama.

2.4 Pakkuja peab olema nõuetekohaselt registreeritud majandustegevuse registris (MTR) tegevusalal: omanikujärelevalve, tegevuse alaliik: tee ehitamise omanikujärelevalve ja ehitusprojekti ekspertiis (tee ehitusprojekti ekspertiisi tegemine).  Pakkuja vastutav isik, kes teostab  omanikujärelevalvet, peab omama pädevust teede ehitus- ja remonditööde omanikujärelevalve teostamiseks ja tee-ehituseprojektide  ekspertiisi läbiviimiseks. Esitada tuleb Pakkuja vastutava isiku pädevustunnistuse- või kutsetunnistuse koopia.  Hankija kontrollib iseseisvalt majandustegevuse registreeritust. Pakkuja esitab kinnitused kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifitseerimistingimuste täitmise kohta (vorm lisa 2).

 

3. Juhend pakkumuse ettevalmistamiseks

3.1. Pakkumuse koostamisel peab pakkuja arvesse võtma kõik käesoleva riigihanke tulemusena sõlmitava hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks vajalikud tööd ja toimingud, kaasa arvatud need, mis ei ole otseselt kirjeldatud hanketeates ja selle lisades, kuid mis on eeldatavasti vajalikud hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks.

3.2. Pakkuja peab oma pakkumuses kirjalikult kinnitama järgmist (vorm lisa 3):

3.2.1. pakkuja on tutvunud hanketeate ning selle lisadega ja nõustub täielikult hankija esitatud tingimustega;

3.2.2. pakkuja omab kõiki võimalusi ja vahendeid hankelepingu nõuetekohaseks teostamiseks ning nõustub kõrvaldama kõik puudused nende esinemise korral;

3.2.3. pakkuja nõustub, et hankijal on õigus teha järelepärimisi, kontrollimaks pakkumuses esitatud andmete vastavust hankedokumentides sätestatud tingimustele;

3.2.4. pakkuja esitatud pakkumus on jõus 30 kalendripäeva pakkumuste esitamise tähtpäevast arvates.

3.3. Pakkuja peab esitama oma andmed: registrikood, telefon, e-posti aadress, postiaadress, kontaktisik (vorm lisa 2).

 

4. Pakkumuse maksumus

4.1. Pakkuja esitab täidetava pakkumuse maksumuse vormi (vorm lisa 4). Pakkumuse maksumuses kajastatud summad on hankijale lõplikud (sisaldavad käibemaksu või muid makse) ning selles toodud summadele ei lisandu täiendavaid väljamakseid ega kulutusi.

 

5. Hankelepingu tingimused

5.1. Hankelepingu täitmise ajaks on seitse (7) kuud. Omanikujärelevalve  hankelepingu täitmise alguseks on 01.aprill 2016 ja Märjamaa valla suvise teede korrashoiuprotsess kestab kuni 31.oktoobrini 2016.

 

6. Pakkumuste esitamine, avamine, hindamine, pakkumuste tagasilükkamine

6.1. Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 21.03.2016 kella 15.00-ks e-posti aadressile: marjamaa@marjamaa.ee

6.2. Punktis 6.1. nimetatud tähtpäevast hiljem saabunud pakkumusi arvesse ei võeta.

6.3. Pakkumused avatakse Märjamaa Vallavalitsuses, asukoht  Tehnika 11, Märjamaa alev, Märjamaa vald, Rapla maakond, 21.märtsil 216 kell 15.15.

6.4. Pakkumus peab olema allkirjastatud digitaalselt.

6.5. Pakkumused vaatab läbi ja hindab Märjamaa Vallavalitsuse korraldusega moodustatud hindamiskomisjon alljärgnevalt:

6.5.1. pakkumuse kogumaksumus (osakaal 60%). Hindamismeetod: madalaim vastavaks tunnistatud pakkumuse hind / pakkuja hind x osa maksimumpunktid.

6.5.2. Eelnev samalaadsete tööde kogemus ja referentsid (osakaal 40%). Suurima kogemusega pakkuja saab maksimaalsed punktid ja teised saavad punkte vähem vastavalt pakkuja kogemusele. Iga komisjoni liige annab oma punktid igale pakkujale eraldi. Iga pakkuja osas leitakse temale antud punktidest keskmine punktide arv.

6.6. Pakkumuste avamise protokoll edastatakse kõikidele pakkumused esitanud pakkujatele kolme tööpäeva jooksul pakkumuste avamise kuupäevast arvates.

6.7. Hankija hindab ainult vastavaks tunnistatud pakkumusi.

6.8. Pakkumuste hindamise kriteeriumiks on teenuse maksumus ehk edukaks pakkumuseks tunnistatakse kõige madalama maksumusega pakkumus ning arvestatakse eelneva töökogemusega.

6.9. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad hankija kontrolli alt väljasolevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired pakkuja või hankija telefoni- või internetiühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.

 

7. Pakkumuste tagasilükkamine

7.1. Pakkumus lükatakse tagasi, kui:

7.1.1. pakkuja ei kvalifitseeru;

7.1.2. pakkumus ei vasta hanketeates esitatud tingimusele;

7.1.3. pakkuja on esitanud lisatingimusi;

7.1.4. pakkumuse maksumus on põhjendamatult madal.

7.2. Hankijal on õigus lükata kõik pakkumused tagasi, kui kõige madalama hinnaga pakkumus ületab hankelepingu eeldatava maksumuse või hankija finantseerimisvõimalused või hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks hankijast sõltumatutel põhjustel.

7.3. Hankija saadab teate kõigi pakkumuste tagasilükkamise kohta kõigile pakkumuse esitanud pakkujatele.

7.4. Hankija ei kanna mingit vastutust pakkuja ees, kui kõigi pakkumuste tagasilükkamine on toimunud punktis 7.1 või 7.2 kirjeldatud tingimustel.

 

8. Selgituste saamine

8.1. Selgituste saamiseks saata päring e-posti aadressile: evi.rooda@marjamaa.ee .

 

9. Lisad

Lisa 1 - Teostatud tööde loetelu

Lisa 2 - Pakkuja kinnitused kõrvaldamise aluste puudumisest ja kvalifitseerimistingimuste täitmisest

Lisa 3 - Pakkuja kinnitused pakkumuse vastavustingimuste täitmisest

Lisa 4 - Pakkumuse esildis