Korstnapühkija

12.01.17

Korstnapühkija Tarmo Vain
Telefon 5104961
E-post: vaint@hot.ee

Toimetaja: TIINA GILL

Matused

24.01.17
  • Märjamaa Viilumäe kalmistu - kalmistuvaht Hillar Mänd, telefon 5306 0133, 482 2347
  • Märjamaa õigeusu kalmistu - kalmistuvaht Hillar Mänd, telefon 5306 0133
  • Velise kalmistu - kalmistuvaht Ene Siimar, telefon 513 2231, 482 5731
  • Matuseauto teenus, ka krematooriumitransport. Tel 5660 1548    

       

            

         Märjamaa lõunarestoran
         Märjamaa alev, sissesõit Pärnu mnt ja Staadioni tänavalt
         Telefon: 489 4351

Toimetaja: TIINA GILL

Fekaalivedu

12.01.17

Laanekate OÜ, reg nr.12148759
Telefon 5349 7987 - Urmas Kristal

Toimetaja: TIINA GILL

Invatransport

12.01.17

9-kohaline buss, mis sobib ratastooli kasutajatele, samuti on kanderaami paigutamise võimalus. 
Bussi saab tellida ka tavareisideks. Tel 5660 1548

     

Toimetaja: TIINA GILL

Postiasutused Märjamaal ja mujal

12.01.17
Toimetaja: TIINA GILL

Märjamaa postkontor jääb ajutiselt laupäeviti suletuks

4.05.17

Seoses puhkustega on Märjamaa postkontor vahemikus 15.05.2017-31.08.2017 ajutiselt avatud:
E-R 9.00-17.00
L,P suletud

Kõikidel ettevõtetel või inimestel, kes elavad või asuvad lähimast postkontorist kaugemal kui 5 km, on võimalik kirjakandja tasuta koju või kontorisse kutsuda. Kirjakandjat saab tellida meie kliendiinfo telefonilt 661 6616. Tellimusi võtame vastu E–R kella 9–20 ja L-P 9-15.

Eest Posti kirjakandja osutab järgmisi teenuseid:

  • kirisaadetise, postipaki, kullerpaki vastuvõtmine ja kättetoimetamine;
  • rahakaardi vastuvõtmine ja kättetoimetamine;
  • ajakirjade ja -lehtede tellimuste vormistamine;
  • maksete tasumine;
  • postimaksevahendite müük.

Tagame teenuse pakkumise ka siis, kui postkontor on ajutiselt suletud.

Küsimustega palume pöörduda Omniva klienditeeninduse poole e-posti aadressil info@omniva.ee  

Toimetaja: TIINA GILL

Swedbank lõpetab nõustamisteenuse Märjamaal

12.01.17

Klientide vähese huvi tõttu lõpetab Swedbank nõustamisteenuse pakkumise Märjamaal

2015. aasta novembrist asendas Swedbank AS pangabussid nõustajatega. Märjamaal on antud teenuste kasutamisaktiivsus näidanud järjest langevat trendi ning seetõttu lõpetab Swedbank nõustaja teenuse pakkumise Märjamaa vallas alates jaanuar 2017. a.

Swedbanki nõustaja võttis Märjamaa Rahvamajas kliente vastu kolm korda kuus, kuid viimaste vähesuse tõttu otsustati alates juulist optimeerida ning muuta antud teenuse kättesaadavust ühele korrale kuus.

"Kui kevadel käis nõustaja juures ühes kuus kuni kuus klienti, siis viimased kuud on näidanud, et kliente praktiliselt enam ei käigi," selgitas Haapsalu ja Rapla kontorite juhataja Katrin Meriloo ning lisas: "oktoobris-novembris ei käinud ühtegi klienti, detsembris ainult üks klient."

Kui arvestada viimaseid tehinguid, mida Märjamaa kliendid nõustaja juures tegid, siis võib julgelt väita, et enamus neist on hõlpsasti teostatavad ka kodust lahkumata. Märjamaal on Katrini sõnul nõustaja väljastanud paroolikaarte, abistanud ülekande ja lepingute tegemisel ning vaadanud üle sõlmitud lepinguid.

Kuna Swedbankil on lai valik alternatiivkanaleid ja Märjamaa kliendid on leidnud endile selle aja jooksul sobivaima võimaluse, siis alates 1. jaanuarist 2017. a on pangateenused Märjamaa klientidele edaspidi kättesaadavad mobiili-, interneti- ning telefonipanga vahendusel. Lisaks on Märjamaa Edu kaupluses ning Orgita Statolis Swedbanki sularahaautomaat.

Toimetaja: TIINA GILL